vrijdag 14 september 2012

Back to school


Hey allemaal! Zoals ik al eens verteld heb, ga ik dit jaar studeren. Gisteren heb ik meegedaan aan de introductiedag van mijn nieuwe school en het ging echt goed! We werden ingedeeld met toekomstige mede-BALO’ers (Bachelor Lager Onderwijs) in leergroepen. Daarin maak je verschillende opdrachten en bespreek je je leerproces. We hebben enkele leuke activiteiten gedaan en daarna volgde de taaltest, wat niet zo heel leuk was. Ik ben een echte babbelkous en volgens de logopediste praatte ik wat te snel..ik heb mijn eerste werkpuntje dus al gevonden. Vanaf maandag beginnen de echte lessen en wat zag ik op mijn uurrooster? Ik ben vrijdag vrij, dat betekent dus 3 dagen weekend! Waarschijnlijk blijft dat niet zo, maar toch ben ik helemaal klaar om dit academiejaar in te knallen! ;) 


Translation: Hi everyone! I already told you that I'm going to higher education this year. Yesterday I joined the introduction day from my new school and it went very well! We did some fun activities and then came the language test, which was less fun. I'm a real chatterbox and according to the speech therapist I talked a bit too fast..that's gonna be my first working point. Monday, I'll begin with the 'real' lessons and guess what I saw on my schedule? Friday, I don't have to go to school, that means 3 day weekend! Probably, it won't stay that way, but I'll enjoy this year as much as possible! 

3 opmerkingen:

  1. Wat ga je studeren? Succes in ieder geval! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ga 'Lager Onderwijs' studeren. Als het allemaal goed verloopt, zal ik dus les geven aan kinderen van zes tot twaalf jaar ;)

      Verwijderen

Thank you for leaving me a comment ;)

Pink Cherry