vrijdag 28 september 2012

Youtube

Heey allemaal! Het is weer een hele tijd geleden dat ik nog eens iets gepost heb, maar ik heb het dan ook ontzettend druk. Woensdag was het 'studentenwelkom' in Leuven. Aangezien ik niet echt iets gepland had, heb ik beslist om in Hasselt (waar ik naar school ga) de trein te nemen en mijn beste vriendin te verrassen met een bezoekje. Ze was heel erg geschrokken, maar ze vond het super! We hebben ons dan ook erg geamuseerd, zo jammer dat ik om 23u al de trein terug moest nemen..

Gisteren was ik (zoals gewoonlijk) muziek aan het luisteren op Youtube. Het leuke daaraan is dat je soms nieuwe leuke liedjes/artiesten tegenkomt. Zo kwam ik een tijdje geleden terecht bij 'Matty B Raps', één van de vele youtube-fenomenen die de meeste onder jullie waarschijnlijk al wel kennen. Matthew Morris is een 9-jarige rapper, wiens carrière begon toen hij 7 jaar oud was. Persoonlijk vind ik hem niet 'super' goed, maar wel mooi dat hij dit kan op zo'n jonge leeftijd! Hieronder vind je ook Hyuna's versie van het bekende Gangnam Style, waar zij voor hem zingt ;) 

Translation: Hi guys! Wednesday I went to Leuven to surprise my best friend with a visit. She was a bit shocked, but she loved it! So we've had an amazing time, can't wait to see her again in two weeks! Last week I searched through youtube (as asual) for new songs or artists. I ended with Matty B Raps, a 9-year old rapper from Atlanta Georgia. His career started when he was 7 years old. Personally, I don't think he's 'that' good. But I do think it's nice that he can do this at such a young age! Below you'll also find Hyuna's version of the popular song Gangnam Style, where she sings for him ;)


3 opmerkingen:

  1. Wow dat jongetje is echt nog jong, en dat tweede filmpje is echt grappig! Als je wilt dat mensen je volgen moet je even GFC op je blog zetten via instellingen, indeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat Hyuna ook zo voor Gangnam Style zong!! En dat jongetje is echt nog jong! :) Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving me a comment ;)

Pink Cherry