dinsdag 28 augustus 2012

Almost back to school

Afgelopen weekend ben ik mijn boeken gaan ophalen. Gelukkig heb ik ze niet meteen nodig, want ik heb nog drie weken vakantie! Ik heb net mijn middelbaar afgemaakt en start dus mijn eerste jaar in het hoger onderwijs, spannend! Ik heb gekozen voor 'lager onderwijs', omdat ik het superleuk vind om met kinderen bezig te zijn. Ik heb niet alleen 'studeerboeken', maar ook boeken die de kinderen zelf hebben. Het boekje voor het vak 'schrift' vond ik best grappig ..en ja, ik moet opnieuw zo leren schrijven ;)

Translation: Last weekend I picked up my books. Luckily, I don't need them immediately, because I still have three weeks of vacation! I just finished high school, so I'll start my first year in higher education. I've chosen to be a teacher at primary school, because I just love children. Below you see one of my 'funny' books.. and yes, my writing should look like that ;)

Do you still have some vacation?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving me a comment ;)

Pink Cherry