woensdag 22 augustus 2012

Time for presents

Hi! Vandaag ben ik samen met mijn jongere broer cadeautjes gaan kopen. Twee vriendinnen van hem vieren vanavond hun 16e verjaardag en zoals meestal wist mijn broertje niet wat hij moest kopen. Dus zijn we samen naar het centrum gegaan op zoek naar iets geschikt. Uiteindelijk hebben we best nog veel gevonden: een groot verkeersbord met "16 & Sexy" op, oorbellen, snoep en natuurlijk veel ballonnen en slingers. Ikzelf heb nieuwe nagellak gekocht. Ik was al een tijdje op zoek naar die donkerblauwe kleur en nu heb ik hem eindelijk gevonden! De lichtblauwe had ik al langer. Hieronder een paar foto's die ik vandaag gemaakt heb. Sorry voor de mindere kwaliteit, maar ik heb maar een simpel cameraatje ;) 
By the way, Pukkelpop was super! 

Translation: Hi! Today I went shopping with my younger brother to buy gifts. Two girls from his class were celebrating their 16th birthday and as usual my brother didn't know what to buy. Eventually, we found quite a lot: a big traffic sign with '16 & Sexy' on it, earrings, candy and lots of balloons and pendulums ofcourse. I bought new nail polish. I've been searching that dark blue color for a while now and finally I found it! I already had the other blue color. Below you see a few pictures I made today. Sorry for the lower quality, but I don't have that expensive camera like most of the bloggers have. By the way, Pukkelpop was awesome! 

Are you also excited about buying gifts?


Korte salopet Pimkie Top H&M





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving me a comment ;)

Pink Cherry