woensdag 24 oktober 2012

TAG: Before I die...

Goh, het is al zo'n lange tijd geleden dat ik nog iets geblogd heb, schande! Er is de afgelopen maand zoveel gebeurd, maar ik heb oh zo weinig tijd om jullie erover te vertellen ö. Maar daar zal verandering in komen, te beginnen met deze tag die ik eergisteren tegenkwam en me wel leuk leek om te doen ;) 

Dit jaar wou ik meedoen met 'Route du Soleil', de bekende liftwedstrijd waarbij je een week de tijd krijgt om als eerste groep aan te komen ergens in Zuid-Frankrijk. Samen met een vriendin schreef ik me in, maar onze ouders zagen dit niet echt zitten... Liften zat er voor ons dus niet in. Later als ik wat ouder ben, wil ik zeker eens met vrienden rondtrekken met de tent, lijkt me echt zo leuk! ;D


Dit staat echt zo hard bovenaan mijn lijstje! Ik wil het al zoooo lang... maar met mijn studies heb ik daar helemaal geen tijd voor, maar daarna ga ik er sowieso voor! ;)

Ik twijfel of deze er wel tussenhoort. Ik ben echt nog zo verliefd op mijn ex-vriendje...maar hij voelt niets meer voor mij (denk ik toch). Het is een nogal ingewikkelde situatie.. achja, life goes on, doesn't it?

Zoals jullie al weten, ben ik een 'enorme' muziekfanaat! Zo gebeurt het soms op festivals of concerten dat de artiesten hun plectrums, drumstokken, noem maar op.. in het publiek gooien. Nooit heb ik zoiets kunnen vangen, ik ben te klein.. bleeeih ;( MAAR: handtekeningen en foto's met de artiesten, dat krijgt deze kleine meid wel geregeld hoor ;) 

Ooh, dit is volgens mij zo grappig! Als ik hees ben, klink ik volgens mijn vrienden als een smurf, dus wie weet wat er gebeurd als ik helium inadem..haha ;D

Vroeger was ik best wel fan van de Harry Potterfilms. Ik zeg films, voor de boeken had ik minder geduld. Eén van mijn vriendinnen zei ooit eens dat ze zo'n brief wou krijgen en begin dit jaar kreeg ze er ook één! Ik had namelijk zo'n brief nagemaakt voor haar verjaardag. Jajaa, volledig in het Engels.. wat koffie op gemorst en de randen wat opgebrand zodat het heel oud leek ;) Ze was er zo blij mee dat ze het ingekaderd heeft en een plaatsje heeft gegeven op haar kot! Gaf dat even een goed gevoel zeg..

Welk meisje zou dit nu niet willen? ;D

Dit is iets wat iedereen wel wil. Het maakt niet uit om het om je partner, familie of vrienden gaat. Gewoon bij iemand zijn die evenveel van jou houdt, als jij van hen. Dat is het, toch?

Kindjes! Ik wil echt supergraag mama worden.. Voorlopig vind ik mezelf nog te jong en zal ik het dus maar even bij mijn stageklasje houden. Ja, morgen heb ik weer stagedag in het derde leerjaar, can't wait ;) 

Zo ken ik er nog veeel... romantische ziel ;)

De laatste jaren heb ik altijd halflang haar gehad..tot begin dit jaar. Toen heb ik mijn haar in een carré laten knippen. Het stond me super leuk hoor, maar ik mis mijn langere haren wel. Ondertussen zijn ze al een flink stuk gegroeid, maar het zal nog lang duren voor ik weer echt trots kan zijn op mijn lange haar..

Dit is echt zooo nodig! Meer moet ik er niet over zeggen... ;)


What do you want to do.. before you die? 

1 opmerking:

  1. Bijna al deze quotes zijn ook op mij van toepassing!!
    Met liften heb ik een beetje ervaring en ik begrijp de reactie van ouders wel want zelf heb ik ook al bij minder aangename chauffeurs in de auto gezeten..Maar gelukkig kwam het wel goed :)
    Ik ben ooit begonnen met gitaarlessen maar toen ik weekendwerk kreeg moest ik mijn lessen opgeven,nu is mijn gitaar een mooi meubelstukje geworden ;)

    Ps: Bedankt om me te volgen!!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving me a comment ;)

Pink Cherry