donderdag 6 september 2012

Laundry Day

Het is ondertussen al bijna een week geleden, Laundry Day! Afgelopen zaterdag ben ik samen met één van mijn beste vriendinnen afgezakt naar Antwerpen waar we ons super goed geamuseerd hebben. We waren met de feestbus gegaan, dus ik verwachtte wel een 'partysfeer' op de bus, maar dat viel een beetje tegen.. gelukkig was dat op het festival zelf helemaal anders. Het thema dit jaar was 'Come and Pray'. Zo stonden er schermen met 'Let de was be with you' en liepen er mensen verkleed als Jezus rond, wat ik echt wel grappig vond. Om even wat bekende namen te noemen: Murdock, Goose, Mark with a K, Arsenal... De foto's hieronder zijn niet door mezelf genomen, omdat die van mij nogal...mislukt zijn. Ze komen van de site van Laundry Day, vandaar het logo onder elke foto.

Translation: Last Saturday I went with one of my best friends to Laundry Day in Antwerp where we had an amazing time. I expected a party at the bus, but everyone was quite calm. Luckily, the atmosphere at the festival was complete different. Theme this year was 'Come and Pray', with people dressed like Jesus and stuff, so it was kinda funny. To mention some familiar names: Murdock, Goose, Mark with a K, Arsenal... The pictures below are not taken by me, because I...failed. They're from the site of Laundry Day, hence the logo below each photo.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving me a comment ;)

Pink Cherry