woensdag 19 september 2012

Nail art 2

Hi allemaal! Het is weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb. School is weer bezig en ik heb het dan ook druk, druk, druk! Vorige vrijdag heb ik me weer eens bezig gehouden met mijn nagellakjes. Deze keer wou ik appeltjes maken, maar het resultaat is niet helemaal zoals ik het wilde. Ik heb namelijk nog steeds geen dottingtool/stripers en dat maakt het natuurlijk veel moeilijker, vooral het steeltje en het blaadje van de appel. Dit houdt me natuurlijk niet tegen om het jullie toch te laten zien! Je moet niet alleen de geslaagde dingen laten zien hé ;) 

Translation: Hi everyone! It's been a while since I posted something new. School started and so I've been busy, busy, busy! Last Friday, I kept myself busy with my nail polishes again. This time I wanted to make apples, but the result is not exactly the way I wanted. I still don't have a dotting tool or stripers what makes it more difficult, especially the stem and leaves. Of course, I'll show it anyway! ;)
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for leaving me a comment ;)

Pink Cherry