vrijdag 7 september 2012

Nail art

Hi! Gisteren heb ik me een tijdje beziggehouden met mijn nagellakjes. Ik heb al veel meisjes gezien die hun nagels superleuk kunnen 'versieren' en ik wou dat ook wel eens proberen. Dus ben ik op zoek gegaan naar iets makkelijks zodat het zeker zou lukken, want ik had dit nooit eerder gedaan. Zelf vind ik dat het tamelijk goed gelukt is, het had veel erger kunnen zijn hé. Het is natuurlijk wel makkelijker als je een dotting tool of stripers hebt, wat ik dus (nog) niet heb.

Translation: Hi! Yesterday I kept myself busy with my nail polish. I've seen many girls with beautiful nail art, so I wanted to give it a try. I went looking for something  easy so it certainly would work, because I had never done this before. Personally, I think it looks 
quite good, it could have been much worse, isn't it? Of course, it's easier when you have a 
dotting tool or stripers, which I don't have (yet).

Do you like nail art?

1 opmerking:

Thank you for leaving me a comment ;)

Pink Cherry